Re: [WINNT] Aktualizacja 1809 znów dostępna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1809 znów dostępna
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 18 Nov 2018 00:53:21 +0100
W dniu 2018-11-14 o 12:26, Grzegorz Niemirowski pisze:
Na razie jako ISO i po ręcznym sprawdzeniu.
https://blogs.windows.com/windowsexperience/2018/11/13/resuming-the-rollout-of-the-windows-10-october-2018-update/

U mnie ręczne sprawdzenie nie wykryło nowych poprawek. Jednakże da się zainstalować 1809 stąd:

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

Właśnie to przed chwilą uczyniłem bo już nie dało się pracować w systemie. Wszystkie obrazki zmieniły skojarzenia aplikacji na domyślne po ostatniej aktualizacji z wczoraj. Nawet grzebanie w rejestrze sensu nie ma bo jest po chwili resetowane.

P.S.
Wreszcie kolor Eksploratora Plików jest ciemny...

--
Pozdrawiam,
Marek