[WINNT] Uciążliwy monit Logitech Options

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Uciążliwy monit Logitech Options
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 8 Nov 2018 19:26:10 +0100

Kupiłem myszkę Logitech, podłączyłem ją i przy każdym uruchomieniu Windows 7 pojawia się plansza z monitem o zainstalowanie oprogramowania Logitech Options. Jest tam tylko jedna opcja do wyboru -> "Zainstaluj oprogramowanie Logitech Options". Nie chcę tego oprogramowania, nie potrzebuję go. Ale zainstalowałem z nadzieją, że uda się pozbyć tego uciążliwego monitu, odinstalowałem i znów przy każdym uruchomieniu systemu pojawia się ta czarna plansza. Da się tego pozbyć na dobre?