[WINNT] Windows 7 - usuwanie kont użytkowników

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 - usuwanie kont użytkowników
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Tue, 06 Nov 2018 18:15:04 +0100
Hej. Taka sprawa: mam 2 komputery z Windows 7 Pro, które trafiły do mnie po wymianie sprzętu w firmie na nowocześniejsze maszyny. Na każdym z nich system na bieżąco aktualizowany, z wszelkimi poprawkami, update'ami Javy, przeglądarek itd. Są na nich aktywne jedynie konta użytkowników - tzn. każdy komputer ma tylko 1 konto użytkownika, który jest administratorem, ale ma inną nazwę, niż konto Administrator (przykładowo Janusz Nosacz ;)). Konta są wyczyszczone z plików w My Documents, niepotrzebne programy odinstalowane.

Pytanie jest takie: czy istnieje metoda, by usunąć te konta użytkowników, z całym ich dobrodziejstwem inwentarza (tzn. foldery Local, Roaming, Temp, z wpisami do rejestru i innymi powiązaniami w systemie), by doprowadzić do stanu, jak przy pierwszym włączeniu systemu, gdy Windows prosi o utworzenie nowego konta użytkownika?

Albo może ktoś zna program, który uaktywnia ukryte konto Administratora, pozwala skasować bez zostawiania w systemie inne konta użytkowników i prosi o stworzenie nowego?

Reinstalacja (naprawcza) Windows z uwagi na zainstalowane aktualizacje i poprawki komponentów systemowych nie wchodziłaby w grę, ale może jest jakaś sensowna metoda na wyczyszczenie systemu z innych kont?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/