Re: [WINNT] Jak zmienić wyświetlaną nazwę katalogu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić wyświetlaną nazwę katalogu?
From: Mark <tenchi@pnet.pl>
Date: Sat, 3 Nov 2018 22:25:44 +0100
Dnia 2018-11-03 o 15:03, Marek S napisał(a):
Witam,

Biblioteka w W10 zawiera m.in. katalog "pictures". Jednakże jest on w tajemniczy sposób wyświetlany jako "obrazy". Chciałem sobie uprościć życie i stworzyłem symlinki zamiast rzeczywistych katalogów (wskazanie na inny dysk). No ale usunięcie systemowego "pictures" usunęło przy okazji "obrazy" a stworzenie symlinka o tej samej nazwie tj. "pictures" nie utworzyło "obrazów".

Jak spowodować aby znów funkcjonował ten dualizm nazw jednego katalogu?

Może to zadziała. W docelowym katalogu utwórz plik o nazwie desktop.ini i zawartości:
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21779
InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12688
IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-113
IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll
IconIndex=-236

--
Mark
keitaro@pnet.pl

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>