Re: [WINNT] Program do synchronizacji folderów, kopia bezpieczeństwa dan

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do synchronizacji folderów, kopia bezpieczeństwa danych
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 2 Nov 2018 15:53:53 +0100
"Irokez"
Cobian Backup

Może coś przyjaźniejszego?
Poległem :) Jakieś zadania do kolejkowania, zakręcone dla mnie to makabrycznie. Dla mnie nieprzyjazy program i za dużo klikania, kolejkowania, tworzenia zadań.
Marzy mi się po prostu działanie wyglądem przypominające Total Commandera.
Nie ma potrzeby obsługi FTP, to kopia robiona lokalnie dysk źródłowy->dysk docelowy, oba zapięte do tej samej maszyny.

1. W lewym oknie wskaż folder źródłowy
2. W prawym  oknie wskaż folder docelowy - tam gdzie ląduje kopia.
3. Start synchronizacji przyciskiem z paska, program sobie sprawdza co już ma z plików i folderów na dysku-kopii, co trzeba nadpisać - bo się zawartość zmieniła, co ma tylko zmienioną nazwę a zawartość nadal ta sama - więc tylko zmienia nazwę pliku w folderze kopii, oraz co trzeba skopiować ze źródłowego dysku, bo jeszcze nie zaistniało na dysku-kopii. 4. Finalnie folder docelowy zrównał się zawartością i treścią z folderem, którego robiliśmy kopię, bez potrzeby pisania od nowa plików, które już są w docelowej lokalizacji, z porzednich synchronizacji - więc pominął je w nowym zadaniu, koniec działania programu.