Re: [WINNT] Jaki OE6 dla Win 10 pazdziernik 2018 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki OE6 dla Win 10 pazdziernik 2018 ?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Tue, 30 Oct 2018 14:09:55 +0100
W wolnej chwili spróbuję.
Zaczyna mi brakować dysków - zainstalowanie obrazu po sieci [gigabitowej] bardzo zwalnia?

"Nowy" lapek sprzedawano z Win 7, ale był certyfikowany wstecz i do XP i do Visty, więc sterowniki do znalezienia.

Inna sprawa, że często fetyszyzujemy "konieczność używania programów na starym systemie" i kompy się kurzą na półce, większość z nas już to przechodziła po przejściu z 8 bit na 16 bit i z 16 bit na 32 bity. Choć miałem parę cennych programów na w98, które na xp nie chciały się zainstalować i żadne tryby zgodności nie pomagały.

-----
przy nowej płycie głównej mogą być kolejne problemy z pozostałymi sterownikami, takimi jak mostki, zarządzanie energią, grafika.