Re: [WINNT] Drukarka HP 3050A

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drukarka HP 3050A
From: Animka <animka@to.nieja.wp.pl>
Date: Fri, 26 Oct 2018 17:43:34 +0200
W dniu 2018-10-25 o 00:13, JaNus pisze:
W dniu 2018-10-24 o 22:52, Animka pisze:
Najlepiej to drukować po jednej stronie i podładać papier z drukiem do drukarki, żeby drukowala na drugiej stronie. Już się do tego pryzwyczaiłam i nie stwarza mi to problemu. Moja drukarka nie drukuje
automatyczniie po dwóch stronach na jednej kartce papieru.

W ustawieniach drukowania jest zazwyczaj opcja [ręczny duplex]
Gdy ją zaptaszysz, to wpierw nastąpi druk jedynie stron nieparzystych,
po czym wyświetli się monit, aby wyjąć to co wydrukowane, i
*odpowiednio* przełożyć do podajnika. Wtedy do-drukowane będą,
odpowiednio, strony parzyste.

Reasumując: Nie musisz przekładać po jednej kartce, lecz cały
nadrukowany zbiór.

Tak, masz rację, ale aż tak wielu stron nie drukuję i chcę mieć nad tym kontrolę.
Poza tym i tak trzeba przekładać papier.

--
animka