Re: [WINNT] Laptop Toshiba - boot tylko CD z Win

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Laptop Toshiba - boot tylko CD z Win
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 22 Oct 2018 17:17:48 GMT
Witaj radekp@konto.pl, 22 paź 2018 w
7fbrsdht5fsbkcq7ijngulqjclkuc4gdg0@4ax.com">news:7fbrsdht5fsbkcq7ijngulqjclkuc4gdg0@4ax.com napisałeś/aś:

> Hmm.
> To mam inne pytanie -- jaki program skanujący dysk/czytający SMART
> da się uruchomić z konsoli płytki instalacyjnej Win?
> Oczywiście (chyba) jakiś 3rd party z pena, bo na płytce pewnie
> niczego takiego nie ma.
Można coś dodać to obrazu isntalki. Może nawet nie trzeba się bawić w
jakieś spec narzędzia i wystarczy do iso instalki do katalogu wrzucić
jakiś program. Chyba tylko kosolowy by przeszedł - na pewno MHDD
wyświetla SMART. Inna sprawa - jeśli można coś wrzucić na ten dysk, to
nie trzeba się bawić instalką, tylko w konsoli przejść na odpowiednią
ścieżkę.
A co do bootowania - ja bym próbował wyłączyć secure boot.