Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplikacjami?
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 22 Oct 2018 08:59:54 +0200

Test na 1803.
Stworzyłem plik test.abc. Po dwukrotnym kliknięciu Windows zapytał o aplikację. Wybrałem z listy Notatnik. Po otwarciu i zamknięciu pliku znów kliknąłem dwa razy. Windows zapytał znów o wybór aplikacji, ale z sugestią Notatnika. Znów go wybrałem. Kliknąłem dwukrotnie po raz trzeci. Windows otworzył plik w Notatniku od razu, bez żadnego gadania.

U mnie sytuacja pozostaje cały czas tak samo - po dwukliku sugeruje notatnik, jest zaptaszone zawsze otwieraj pliki typu za pomocą tej aplikacji. I tak cały czas jest.