[WINNT] MS Edge i proxy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] MS Edge i proxy
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sat, 13 Oct 2018 11:07:31 +0100
Nie dziala mi Microsft Edge w Windows 10. Za kazdym uruchomieniem mam komunikat "Can’t connect to the Proxy Server".
Wszystkie dobre rady z google poki co nie pomagaja.
Na tym samym komputerze Google Chrome, Firefox i Internet Explorer dzialaja jak trzeba. Reset przegladarki nie pomogl tak samo jak i wylaczenie i kazda inna opcja ustawien proxy.

Ktos ma jakies pomysly pomijajac reinstalacje systemu?

Pozdrawiam