[WINNT] Jak reinstalować W10 z kontem Microsoft?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak reinstalować W10 z kontem Microsoft?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 12 Oct 2018 23:31:02 +0200
Hej,

W związku z tym, że ceny SSD spadły znacząco pozwoliłem sobie na zmianę dysku systemowego na większy. Bieżąca konfiguracja W10 zawiera profil użytkownika w katalogu X i jest zintegrowana z kontem Microsoft.

Kiedyś było tak, że obowiązkowo trzeba było podać nazwę konta, obecnie jest nacisk ze strony instalatora na integrację z kontem Microsoft. Pomyślałem sobie: a czemu nie, skoro inwigilacja jest tak powszechna, że nie coraz trudniej jej unikać. Przynajmniej ustawienia będą mi powracać po reinstalacjach. A tu niespodzianka. Po zainstalowaniu systemu od zera, mój profil znalazł się w katalogu Y zamiast X. Mam napisane jakieś skrypty usprawniające mi pracę, które odwołują się do katalogu X. Nie chcę ich modyfikować.

Poradziłem sobie poprzez format c, zainstalowanie W10 bez integracji z kontem Microsoft, nadanie nazwy użytkownika jako X i dopiero wtedy zintegrowaniem z kontem Microsoft. Ale nie o to chodzi.

Chciałbym następnym razem nie kombinować w ten sposób. Jak zatem zmusić integrację z kontem Microsoft do odtwarzania nazwy katalogu profilu takiej jak mam obecnie na komputerze?

--
Pozdrawiam,
Marek

  • [WINNT] Jak reinstalować W10 z kontem Microsoft?, Marek S <=