Re: [WINNT] konwersja plików do corel draw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] konwersja plików do corel draw
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Wed, 3 Oct 2018 00:53:36 +0200
Osoba podpisana jako ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
w artykule <news:pp0n2j$oof$1@dont-email.me> pisze:

witam
potrzebuję pliki z grafiką wektorową, robione w darmowym inkspace

W czym? Bo zwykle robi się to w Inkscape (żaden kosmos) na licencji GPL,
a ten program w niektórych wersjach ma błędy:
https://www.peppercarrot.com/article396/new-inkscape-0-92-breaks-your-previous-works-done-with-inkscape

przenieść do corela. Nic prostrzego pomyślicie, napewno jest jakiś

Na pewno pomyślimy, że nic prostszego.

wspólny format dla tych dwóch popularnych programów. niestety.
eksportowany svg, eps, przy próbie odczytu przez corela zgłasza
niepoprawny typ danych,

Jakiej wersji Corela próbujesz użyć - czegoś z XX wieku? Zakurzona magiczna
kula pokazuje coś, co wygląda na jedną cyfrę…

albo otwiera sie, jest to co ma być, ale do tego setki "artefaktów"
których inkscape nie widzi. Ja corela nie kupię. czy istnieją darmowe
wersje?

https://www.coreldraw.com/en/pages/svg-file/

/----
No credit card required.
\----

Ale ja się nie znam, powyższe linki łaskawie podrzucił wujek, ciocia zaś
podpowiada podręcznik:
https://pl.wikibooks.org/wiki/Inkscape_w_praktyce

Dziękuję i pozdrawiam

Pozdrów grupę pl.comp.dtp, której istnienie zignorowałeś.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)