Re: [WINNT] windows 7;ostrzeżenia we właściwościach niektórych kont

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 7;ostrzeżenia we właściwościach niektórych kont
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 25 Sep 2018 20:21:20 +0200
W dniu 2018-09-25 o 13:59, BQB pisze:
Tak, te konta można usunąć, ale sprawdź, czy jakieś pliki z tych użytkowników nie są Ci potrzebne (są w katalogu users, domyślnie c:\users)

Dzięki,
Nie wiedziałem, gdzie szukać tych plików w katalogu C:\Użytkownicy.
Usunąłem wszystkie wpisy, o które pytałem. Najprostszym sposobem - klikając w oknach uprawnień, przycisk: "usuń".
Dla bezpieczeństwa, przed tą operacją zrobiłem sobie obraz dysku C:
Od tego czasu minęło już kilka godzin i nie zauważyłem, aby operacja ta spowodowała jakieś ujemne konsekwencje.
Uważam, że operacja się powiodła.
Dziękuję za pomocną diagnozę.
Pozdrawiam
mk