[WINNT] Chrome-skrót na pulpit, o wyglądzie favicony tej strony, który o

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Chrome-skrót na pulpit, o wyglądzie favicony tej strony, który otwiera tylko tę stronę
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Fri, 21 Sep 2018 15:10:12 +0200
Witam,

Chcę utworzyć na pulpicie skrót do często odwiedzanej strony.Skrót ten
ma mieć wygląd favicony tej strony.
Sprawa prosta: ikona menu > więcej narzędzi > utwórz skrót.
Na pulpicie pojawia się ikonka, która spełnia wizualnie moje oczekiwania.
Jednakże kliknięcie na nią powoduje, że wyświetla się okno żądanej
strony, ale równocześnie na pasku zakładek jest dodatkowa zakładka do
strony, ustawionej jako główna.

Chciałbym, aby na pasku zakładek znajdowała się tylko zakładka strony
otwieranej z utworzonego skrótu.
Kombinowałem różnie w ustawieniach Chrome, ale nie udało mi się uzyskać
tego efektu.

Mój tymczasowy pomysł, jak to rozwiązać jest taki:
1-otwieram stronę z faviconą w IE (IE nie jest domyślną przeglądarką)
2-tu znanym sposobem tworzę skrót na pulpit
3-kliknięcie na ten skrót otwiera stronę w domyślnej przeglądarce
Chrome. Bez dodatkowej zakładki.

A jak to zrobić, nie "podpierając się" IE?

mk

  • [WINNT] Chrome-skrót na pulpit, o wyglądzie favicony tej strony, który otwiera tylko tę stronę, kmark <=