Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] 'Acrobat failed to connect to DDE server.'

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 'Acrobat failed to connect to DDE server.'
From: Å„ <ñ@ñ.ñ>
Date: Thu, 20 Sep 2018 16:04:17 +0200
Dzięki, nie natrafiłem.

'RozwiÄ…zanie 1:
Otwórz Edytor rejestru systemu Windows:
Kliknij kolejno polecenia Start > Uruchom.
W otwartym polu wpisz regedit , a następnie kliknij OK.
Przejdź do następującego klucza rejestru:
    HKEY_CLASSES_ROOT \\ acrobat \\ shell \\ open \\ ddeexec \\ application
Wykonaj kopiÄ™ zapasowÄ…: kliknij prawym przyciskiem myszy klucz aplikacji i 
wyeksportuj go na pulpit.
Zmień klucz "AcroviewA18" na "AcroviewR18".
(W tym przypadku wartość A i R zależy od zainstalowanej wersji programu 
Acrobat. Na przykład w programie Acrobat 2018 wartość będzie wynosić A18.)
Zamknij Edytor rejestru systemu i program Acrobat.
Ponownie uruchom program Acrobat i sprawdź, czy problem został rozwiązany. 
Jeśli nie, spróbuj następnego rozwiązania.'

Tyle że u mnie klucz to samo "Acroview" bez żadnego A czy R, to na co miałbym 
zmienić?

Acrobat chyba siÄ™ komunikuje ze swoimi serwerami dla sprawdzenia, czy jest 
licencja (mowa o pełnym Pro). Z tym że jak nie ma internetu, to nie sprawdza.
No właśnie się zastanawiam, z czym tak chce się skomunikować przy próbie 
otwarcia pliku :-o


-----
> Tyle, że Network DDE to chyba odmiana DDE działająca po sieci.
> A wątpię żeby Acrobat miał na NASie czy gdzieś indziej w sieci jakiś swój 
> komponent, z którym by się komunikował.

> Co do wsparcia ze strony Adobe, to jest taka porada 
> https://helpx.adobe.com/pl/acrobat/kb/failed-to-connect-to-dde-server.html 
> Próbowałeś?

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>