Dzięki, nie natrafiłem.
'RozwiÄ…zanie 1:
Otwórz Edytor rejestru systemu Windows:
Kliknij kolejno polecenia Start > Uruchom.
W otwartym polu wpisz regedit , a następnie kliknij OK.
Przejdź do następującego klucza rejestru:
HKEY_CLASSES_ROOT \\ acrobat \\ shell \\ open \\ ddeexec \\ application
Wykonaj kopiÄ™ zapasowÄ…: kliknij prawym przyciskiem myszy klucz aplikacji i
wyeksportuj go na pulpit.
Zmień klucz "AcroviewA18" na "AcroviewR18".
(W tym przypadku wartość A i R zależy od zainstalowanej wersji programu
Acrobat. Na przykład w programie Acrobat 2018 wartość będzie wynosić A18.)
Zamknij Edytor rejestru systemu i program Acrobat.
Ponownie uruchom program Acrobat i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Jeśli nie, spróbuj następnego rozwiązania.'
Tyle że u mnie klucz to samo "Acroview" bez żadnego A czy R, to na co miałbym
zmienić?
Acrobat chyba siÄ™ komunikuje ze swoimi serwerami dla sprawdzenia, czy jest
licencja (mowa o pełnym Pro). Z tym że jak nie ma internetu, to nie sprawdza.
No właśnie się zastanawiam, z czym tak chce się skomunikować przy próbie
otwarcia pliku :-o
-----
> Tyle, że Network DDE to chyba odmiana DDE działająca po sieci.
> A wątpię żeby Acrobat miał na NASie czy gdzieś indziej w sieci jakiś swój
> komponent, z którym by się komunikował.
> Co do wsparcia ze strony Adobe, to jest taka porada
> https://helpx.adobe.com/pl/acrobat/kb/failed-to-connect-to-dde-server.html
> Próbowałeś?
|