[WINNT] team viewer host problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] team viewer host problem
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Tue, 18 Sep 2018 12:48:25 -0700 (PDT)
używam od czasu do czasu Team Viewera Host żeby zarządzać zdalnym komputerem

zawsze działa tak jak oczekuje czyli mogę robić wszystko bez ograniczeń

ale mam jeden komp na którym w sytuacji gdy wymagane jest podniesienie
uprawnień to odcina mi konsole i czeka na wprowadzenie hasła po stronie tego
hosta

nie mogę wyczaić jakie ustawienia za to odpowiada, na wszystkich innych
komputerach mogę normalnie wprowadzić hasło a na tym jednym jedynym mnie odcina

odinstalowałem i zainstalowałem ponownie TV ale to nic nie zmieniło, czy ktoś
może miał podobny problem i wie jak się pozbyć tej smutnej przypadłości