[WINNT] jakieś g***no okupuje mi COM-a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jakieś g***no okupuje mi COM-a
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Thu, 16 Aug 2018 17:01:10 +0200
Raczej nie jest to nic sprzętowego, bo nie widać tego w menadżerze
urządzeń, opcja "pokaż u~ wg połączeń" - nic na COM-ie nie wisi. Acz
niektóre programy nawet w MUrządzeń są pokazane.
COM-1 jest widoczny, i podobno "To urządzenie działa poprawnie", ale
soft "program_test_rs232c_rs232v8m", który już się pozytywnie wykazał u
mnie - nie otwiera tego portu, wierzga, jakby był zajęty. A nie mogę
dojść przez "kogo"!

Dodam, że wypróbowałem wszystkie 3 dostępne w BIOS-ie ustawienia (portu
fizycznego?): 1; 3; Auto — i na żadnym nie udało mi się otworzyć portu.

Dalej: onegdaj otworzył się, i wskazany "program_test_rs232c_rs232v8m"
wykazał transmisję, gdy na porcie była "wtyczka kontrolna" z
pozwieranymi odpowiednimi pinami. Ale nie pamiętam, przy jakich
ustawieniach to działało, i nie wiem, dlaczego przestało. Nie mogę stanu
"działającego" przywrócić.

A jeszcze: gdy w Men~ Urządz. próbowałem zmienić nr fizycznego (chyba)
portu, z COM-1 na COM-2, to MUrz. zaprotestował, że niby z portu
korzysta jakiś program. Ale zignorowałem to, zmieniłem numerek, lecz nie
dało to żadnego pozytywnego skutku.

Co jeszcze warto spróbować?