Re: [WINNT] Audio po BT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Audio po BT
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 08 Aug 2018 12:49:44 GMT
Użytkownik Trybun cheilmx@jachu.ru ...

> Ale dałeś radę? U mnie z Linuksem poszło - po prostu zmiany
> właściwości audio trzeba wprowadzać ręcznie. Pod XP chyba nic nie da
> się zrobić.

Nie, nie dałem.
Z tego co pamietam to 2 z 3 komputerów nie działały. Jeden działał.
Zostawiłem temat z mysla, ze trzeba kupic troche lepszy sprzet (w sensie
transmitter) i na razie nie miałem czasu wrocic

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także