Re: [WINNT] Win 7 i "własny" czas

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7 i "własny" czas
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Thu, 2 Aug 2018 15:30:58 +0200
W dniu 02.08.2018 o 13:31, Adam pisze:
Witajcie.

Tak sobie chcę przetestować programik zaczytujący dane SNMP na Win 7 siedzącym na wirtualce.

Potrzebuję, aby przy uśpieniu bądź wyłączeniu tegoż windowsa była zapisywana data i czas, i aby budząc/włączając ponownie tego windowsa odczytywał datę i czas i kontynuował pracę - czyli dla tego windowsa czas powinien być w miarę ciągły.

Nawet nie wiem, jak się za to zabrać.

Zapisywać czas do pliku żaden problem.
Ale jak zrobić, aby wirtualny system w momencie uruchomienia "zasilić" tym czasem (niekoniecznie tymczasem)?

W starszych OS-ach można by wykorzystać autoexec.bat, w nowszych już nie.

Można wywołać plik przy zalogowaniu się użytkownika, można użyć komendy AT, ale czy zadziała to przy włączeniu kompa bez logowania? Nie wiem. Można też wywoływać plik jako usługa.
Obecnie nie stosuje się *.bat tylko *.cmd
Można też użyć powershell.