Re: [WINNT] Jak oczyścić/sformatować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak oczyścić/sformatować dysk?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 29 Jul 2018 22:53:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 29 Jul 2018 21:24:54 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <pjl4a5$ogd$2@node2.news.atman.pl>
 od Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>  :

>Nie secure ale szybkie delete.
>Próbowałem już jako administrator Total Commanderem,
>Też takeown /F "d:\Program Files (x86).old" /A /R /D Y
>choć dużo pomaga to część zostaje.

Zobacz najpierw co te pliki trzyma:
https://www.nirsoft.net/utils/opened_files_view.html
Czy to nie pozostałość po upgrade do windows 10 albo po jakichś
kombinacjach alpejskich z instalacją programów?