[WINNT] Windows 8.1: zmiana rozmiaru partycji: komunikat menadżera dyskó

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1: zmiana rozmiaru partycji: komunikat menadżera dysków wirtualnych: Nie można znaleźć określonego pliku
From: Tomaszek <tomaszek@tomaszek.org>
Date: Wed, 18 Jul 2018 12:17:05 +0200
Na jednym z kompów, którym się opiekuje wyskoczyło takie coś przy próbie zmiany (zmniejszenia) rozmiaru dysku systemowego C: (komunikat wyskakuje w momencie wybrania opcji: zmniejsz wolumin)

https://imgur.com/a/np4GgXp

Kurczę pieczone, parę ładnych razy zmieniałem już rozmiar partycji systemowych i nigdy nie było problemu. Wolne miejsce jest, nie powinno być problemu. Problemu nie rozwiązałem, problem obszedłem: podczepiłem dysk do innego komputera i na nim zmieniłem rozmiar dysku. Poszło bez problemu i system ruszył z żądanymi zmianami. Nadal na tym komputerze nie da się tego zrobić czyli problem występuje ewidentnie w tej instalacji systemu. Z ciekawości aż posprawdzałem wszystkie inne maszyny czy mogę zmieniać rozmiar dysku systemowego z odpalonego systemu i na każdym innym oprócz tego systemie poszło to bez problemu.

Jakieś pomysły, sugestie?

--
t0maszek

  • [WINNT] Windows 8.1: zmiana rozmiaru partycji: komunikat menadżera dysków wirtualnych: Nie można znaleźć określonego pliku, Tomaszek <=