Re: [WINNT] Problem ze stroną internetową. Brak scrolowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem ze stroną internetową. Brak scrolowania
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2018 07:08:57 +0200

Użytkownik "Zbych" <abuse@onet.pl> napisał w wiadomości news:5b3ddcf4$0$674$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 04.07.2018 o 22:19, rageofhonor pisze:

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:5b3d2b30$0$585$65785112@news.neostrada.pl...
Od kilku dni w Chrome i Firefox straciłem możliwość przewijania strony. Pasek przewijania pojawia się na chwilę a potem znika.co może być przyczyną?

chodzi o onet.pl

Pewnie onet próbuje ci pokazać jakiś popup, ale adblocker go wycina.
Wyłącz adblocker i sprawdź stronę jeszcze raz.

Wyłączałem już dodatki wtyczki adblocka i mam nadal ten sam problem. Znajomy nie ma tego problemu. Może Onet nie lubi juz systemów Windows XP z Chrome. Bo taki mam zainstalowany. W kodzie źródłowym strony mam wielokrotnie overflow: hidden jeśli to ma coś do tego