Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 8 Jul 2018 22:07:21 +0200
Dnia Tue, 26 Jun 2018 21:54:21 +0200, 1634Racine napisał(a):

> 52.8.1 ESR  - to jest dzisiaj max dla xp i strona chodzi ok.

Miałem dziś okazję zajrzeć do tego kompa z XP. Jest tam Opera 36 i
podaje ona komunikat że jest aktualna. A kiedy próbuję spod tego XP
zassać Operę z https://www.opera.com/pl, to ściąga mi się plik z Operą
36 właśnie.
To niby jak mam zainstalować tą 52.8? Zassać imiennie plik exe z nią,
odinstalować 36 i zainstalować 52?
Dla porządku podaję że to XP 32b bo może jest inaczej w wersji 64b.
--
Jacek
I hate haters.