[WINNT] EFI i błąd 0xc00000f - niemożność uruchomienia z płytki/usb

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] EFI i błąd 0xc00000f - niemożność uruchomienia z płytki/usb
From: Piotr Rogoza <imie.r.public@gmail.com>
Date: Wed, 27 Jun 2018 14:59:17 -0000 (UTC)
Cześć
Na pewnym laptopie system Windows 10 nie uruchamia się. Czarny ekran z
kodem błędu 0xc00000f. Teoretycznie pomogło by uruchomienie z płytki
instalacyjnej lub HBCD ale niestety nie jest to niemożliwe. Za każdym
razem gdy już coś powinno się pojawić jest tylko czarny ekran. Przy DVD i
USB, w trybie legacy i EFI.
Mogę uruchomić laptopa z sysrescuecd (tryb graficzny działa) ale prawdę
mówiąc nie mam pojęcia co z poziomu linuksa mogę/powinienem zrobić żeby
to naprawić. Z samego linuksa nie mam dostępu do partycji EFI. Z tym też
nie mam doświadczenia bo u siebie wyłączyłem to i mam tylko tryb legacy.

Jak można obejść ten problem?

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com