Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 26 Jun 2018 19:08:40 +0200
Dnia Tue, 26 Jun 2018 19:02:33 +0200, Trybun napisał(a):

> Na stronie nie ma, ale ja mam sterowniki (do Win i Linuksa) na
> dołączonej do karty płycie CD. Tylko że pod Linuksem nie działają.

A opisz proces instalacji i podaj komunikaty jakie się pojawiają. Ewent.
zacytuj opis instalacji zawarty na CD. Ja raczej tego nie zanalizuję ale
są tu lepsi ode mnie. Ewent. wystaw na jakiś serwer .iso tej płyty,
wtedy mogę spróbować dokonać instalacji i popatrzeć co jest grane.
--
Jacek
I hate haters.