Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 25 Jun 2018 17:19:18 +0200
Dnia Mon, 25 Jun 2018 16:13:08 +0200, Trybun napisał(a):

> W Mint podobnie jak w Suse też nie uruchomię swojej karty
> sieciowej. i żeby nie było - karta dedykowana również pod Linuksa.

Dziwne rzeczy waść opowiadasz ;) Jak dotąd spotkałem tylko jedną kartę
sieciową która wymagała zainstalowania firmowego sterownika (bodaj
Broadcom B43) w jakimś lapku HP. Powiedz co to za karta, może coś się
wymyśli. A nawet jakby nie to chyba masz slot na inną kartę sieciową a
jeśli chodzi o lapka to one z reguły są podłączane do LAN przez wifi.
--
Jacek
I hate haters.