[WINNT] Jaki program pocztowy umożliwiający automatyczne pakowanie załąc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jaki program pocztowy umożliwiający automatyczne pakowanie załączników na hasło?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 6 Jun 2018 18:01:41 +0200
Witam

Potrzebuję automatycznie archiwizować wszystkie załączniki do formatu zip lub 7z ale z ustawionym hasłem na archiwum, lub przynajmniej mieć przycisk do takiej operacji.

- Poczta Microsoft Windows Live - nie istnieje taka możliwość.
- Mozilla Thunderbird - nie istnieje taka możliwość.
- Outlook 2013 - nie znalazłem nic takiego, jest tylko szyfrowanie całych wiadomości cokolwiek się pod tym kryje. Ale może źle szukam, bo to w tym kombajnie pod niemożliwość żeby tego nie było mi podchodzi

Wolałbym aby Thunderbird mi to załatwił, ale... nie da się.

jakieś pomysły?

--
Irokez