Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 28 May 2018 18:20:09 GMT
Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> https://pclab.pl/news77786.html

> Przepraszam, zacytuję siebie sprzed ciut ponad miesiąca:

> "Od dawna mam wrażenie, że z roku na rok ubywa w tej firmie inteligentnych
> ludzi a przybywa skończonych idiotów, co widać po coraz gorzej działającym
> sztandarowym produkcie. Odkąd mam Win10 nie zauważyłem ANI RAZU POPRAWY po
> kolejnych aktualizacjach, błędy jak były tak są, a ponadto przybywają nowe.
> Ta misterna budowla z kart dobiła chyba punktu krytycznego, gdzie już nikt
> niczego nie ogarnia i kolejne poprawki są robione metodą prób i błędów, uda
> [...]

Artykuł nie cytuje źródeł więc jego wiarygodność jest kiepska, ale
załóżmy że rzeczywiście te bsody występują i winny za nie jest system, a
nie kiepskiej jakości sterowniki 3rdparty i firmware. Przy takim
założeniu powstaje pytanie czy ktoś zmuszał narzekających do
aktualizacji już teraz? Aktualizacja obecnie jest dostępna w kanale
Semi-Annual Channel (Targeted) co oznacza że jest automatycznie
aktualizowana tylko na sprzęcie na którym zarówno software jak i
hardware jest sprawdzony jako kompatybilny (telemetria i ML to
gwarantują). Wynika z tego że problematyczne systemy zostały
uaktualnione ręcznie i tutaj należy się podziękowanie ich właścicielom
bo dzięki nim ewentualne tego typu problemy zostaną wyeliminowane zanim
system zostanie udostępniony wszystkim.

--
Piotr Borkowski