Re: [WINNT] Po wstrzymaniu, wyłączeniu monitora okna wracają na pierwszy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po wstrzymaniu, wyłączeniu monitora okna wracają na pierwszy ekran
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 27 May 2018 17:55:28 +0200
W dniu 2018-05-27 o 15:24, z pisze:
Zmieniłem system z win7 na w8.1 oraz GPU z taniego Giforca na zintegrowaną w procesorze Skylake

Zainstalowane programy te same, układ monitorów ten sam. Zmienił się
oczywiście sterownik gpu Po uśpieniu systemu, hibernacji, wyłączeniu
monitorów niektóre okana wracają na pierwszy monitor (chrome) a
niektóre pozostają (Aimp) Co za czort? Jak zrobić żeby było tak jak
było? ;-)

Ten czort nazywa się Gates, tak mi się wydaje.
Nie wiem, jak z 8.1 ale na dziesiątce miałem wszystko z tym tak jak
chciałem, lecz od pewnego czasu wystąpiły podobne objawy. Przy czym nie
trzeba aż usypiać systemu, dzieje się tak w "pełnym biegu", przyczyny
nie wyczaiłem.

A jeśli u Ciebie po hibernacji, to może przed nią zminimalizuje
wszystkie okna? [win] + d
Daj znać, czy pomaga!