Re: [WINNT] nie działa drukowanie po Spring Update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nie działa drukowanie po Spring Update
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Thu, 17 May 2018 23:15:02 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 17 maja 2018 01:28:20 UTC+2 użytkownik JaNus napisał:
> Podpowiem może tak z kapelusza, bom nie ekspert:
>   jeśli problem wyskoczył po aktualizacji, to jest cień nadziei, że ktoś
> to w MS zauważy, i po którejś kolejnej "coś" z tym zrobią.
> Oczywiście, robiąc to "coś" - spieprzą co-insze, nie ma przebacz.

czyli ostatnia klasyka MS :(

mają skończoną liczbę studentów :P

ale rozwiązanie było takie że odinstalowałem wszystkie drukarki, usunąłem cały
klucz printers z rejestru

restart kompa

ponowne usunięcie klucza printers bo przywrócił się z połową poprzedniej listy
drukarek

restart kompa - brak klucza printers

instalacja drukarek