Re: [WINNT] KB4103718 Windows 7 problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] KB4103718 Windows 7 problem
From: jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl>
Date: Wed, 9 May 2018 23:06:50 +0200
W dniu 09.05.2018 o 16:27, pueblo pisze:
Tylko u mnie jest problem z tą poprawką? Instaluje się, reboot i od razu
uruchamiają się narzedzia odzyskiwania sys, gdzie muszę przywrócić pkt.
przyw. To samo było miesiąc temu i i chyba nr poprawki się nie zmienił.
Myślałem że coś naprawili.

Spokojnie, u mnie poprawka KB 4103721 już po raz drugi (za drugim razem
zainstalowała się bez mojego przyzwolenia) wywołuje czarny ekran z kręcącym się kółkiem. I tak może kręcić wiele godzin. Próba naprawy (klawisz F4) nie umożliwia powrotu do wcześniejszej wersji lecz
ponowną instalację "golasa". Wszystkie programy poszły się ganiać.
Po całym dniu mozolnego przywracania to , nie waham się napisać,
gówno, ponownie się "zainstalowało". I znowu noc i dzień na odbudowę...
Jak pisałem dwa tygodnie temu (mocno wzburzony), M$ doskonali się
tylko w wyłudzaniu wrażliwych danych.
PS Na drugim komputerze od trzech godzin instaluje mi się (a właściwie "przygotowuje do instalacji") wersja 17166 w ramach M$ Insider.
Następne cudo wypuścili...