Re: [WINNT] Menedżer plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Menedżer plików
From: Piotr Rogoza <imie.r.public@gmail.com>
Date: Mon, 23 Apr 2018 16:17:36 -0000 (UTC)
W dniu Mon, 23 Apr 2018 18:10:45 +0200, użytkownik Trybun napisał:

> Chciałem tylko w miarę najłatwiejszy sposób dostęp pod Windows do muzyki
> do muzyki na Linuchu. Tu już za dużo kombinacji, a jeszcze trzeba by coś
> kupować..
Kiedyś chyba było tylko wsparcie dla ext3*. Jakiś czas temu chciałem się
dobrać do partycji z ext4 spod W10 i użyłem programów które dawno temu
działały. Niestety teraz musiałem naprawiać system plików.
U siebie współdzielone dane po prostu trzymam na ntfs.

*) Nie pamiętam jak się te programy nazywały a aktualnie nie mam już ich
na dysku.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com