Re: [WINNT] W mikrymsofcie kogoś poj..ało

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W mikrymsofcie kogoś poj..ało
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sun, 15 Apr 2018 22:51:56 +0200

W dniu 15.04.2018 o 22:29, jo44 pisze:
W dniu 15.04.2018 o 20:41, JaNus pisze:

A jesteś pewien, że byłeś "tam, gdzie myślałeś"? (na "ich" stronie)
Bo wygląda to raczej na próbę oszustwa!

No próbowałem zalogować się na onedrive.live.com, podałem właściwą
datę urodzenia (niestety mam więcej niż 18 lat). To nie wystarcza -
w następnym kroku mam podać dane karty kredytowej (z CVV !),
dane adresowe itd.
Jeśli zaś nie mam karty kredytowej to mam wysłać im skan
dokumentu tożsamości. Jakaś paranoja!
A oni (czyli Pan Gates & Co) łaskawie pozwolą mi korzystać
z wyrobu za który zapłaciłem. Co ciekawe od paru lat jestem
dobrowolnym testerem Win10 - tam nie pytali o wiek, tam
możesz być niemowlakiem.
Na szczęście jednego z ich kolesiów, tego od twarzoksiążki
już czołgają, może czas, Panowie Senatorowie, zabrać się
za inną bandę.

Chyba logujesz się z jakiegoś innego adresu służącego np. do wykupienia dodatkowej pojemności. U mnie jest https://onedrive.live.com/about/pl-pl/signin/ i nie ma żadnego problemu.
Podaj swój adres.

--