Re: [WINNT] Win 10 Jak wyłączyć indeksowanie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Jak wyłączyć indeksowanie?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 1 Apr 2018 20:47:38 +0200
On Sun, 1 Apr 2018 20:06:37 +0200, z wrote:

> Aktualizacja systemu nie rozwiązała problemu.

Od dawna mam wrażenie, że z roku na rok ubywa w tej firmie inteligentnych
ludzi a przybywa skończonych idiotów, co widać po coraz gorzej działającym
sztandarowym produkcie. Odkąd mam Win10 nie zauważyłem ANI RAZU POPRAWY po
kolejnych aktualizacjach, błędy jak były tak są, a ponadto przybywają nowe.
Ta misterna budowla z kart dobiła chyba pynktu krytycznego, gdzie już nikt
niczego nie ogarnia i kolejne poprawki są robione metodą prób i błędów, uda
się to dobrze, a jak nie uda to spróbujemy w kolejnym wydaniu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka