[WINNT] Kolory "niezmieszane" z drukarki atramentowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kolory "niezmieszane" z drukarki atramentowej
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 14 Mar 2018 11:02:55 +0100
W piśmie mam zamiar użyć 3 kolorów, i chciałbym, aby były "czyste", pod
kątem ich dobrej "widzialności". Coś mi wiadomo, że głowica kolorowa ma
zestaw CMYK, ale yellow mi odpada, a nie wiem, jak w Wordzie wybrać
magenta, czy cyan? Jakie numery kodowe mają te dwa kolory? Jak je
ustawić inaczej?
W palecie kolorów Worda jest pole 60 kolorów "rozszerzonych", oraz 10
"podstawowyc h": zgaduję, że magenta & cyan tam być muszą? Ale które to
(od lewej)?
Kto  poratuje?