Re: [WINNT] Ikony w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ikony w Win 7
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 2 Mar 2018 16:57:13 +0100
Kamil <mospam@tlen.pl> napisał(a):
Witam
Win 7 mam od niedawna i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że M% znan zeskłonności do plagiatu tym razem podprowadził rozwiązania z Linuksa.

Każdy od każdego coś kopiuje.

Jakoś  to musze ścierpieć ze względu na obsługę dużych dysków. Chciałbym
jednak system w miare możliwości ucywilizować. Na początek chciałbym przyporządkować ikony do typów plików, tak jak to jest w XP. Czy to
możliwe?  Jak to zrobić?

Tak jak w XP nie. Możesz w rejestrze
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/hh127427(v=vs.85).aspx
albo programami takimi jak FileTypesMan
http://www.nirsoft.net/utils/file_types_manager.html

Pozdrawiam
PS Kolejne systemy M% potwierdzają regułę, że system gorszy wypiera
lepsszy.

Systemy MS mają regułę, że co drugi jest lepszy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/