Re: [WINNT] jakim programem oglądacie bluray [solved]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jakim programem oglądacie bluray [solved]
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 01:56:22 +0100

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@w.on> napisał w wiadomości news:7mDfC.357561$R83.93676@fx45.am4...
"pueblo"
O pecetowych. 3 stówy porównując do ceny DVD, to spora róznica.

Czyżby nie pamiętał, że kiedyś pierwsze nagrywarki CD-R, potem DVD 6 stów potrafiły kosztować - jak nie więcej.

Combo Ricoh 9060A (niewypał, jak się niedługo później okazało), kupowałem hmm... '95...96, jakoś tak, za 1400 PLN. A dostałem chałę, notoryczne psucie płytek, niedogrywanie sesji do końca (tak się trafiło, że bezpośrednio wiem, że nie tylko ja się na to naciąłem...).

Trzeba by było w archiwach gdzieś poszukać po ile to chodziło tak gdzieś w okolicy 1998 roku.

Wcześniej ze dwa lata, wpadła w moje ręce Ricoh MP6200, CD-RW, za 6 paczek, też szybko dała ciała... Jakoś nie ufam firmie Ricoh... Chyba mam powód, urządzenia raczej nie były źle traktowane. 6200 próbowałem ratować, ale się ostatecznie rozsypała. 9060 chyba komuś za dziękuję oddałem po chyba 2 latach, ujmując sobie ciężaru z serca.
Podobno laser nie wytrzymywał tego, do czego był przeznaczony...

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...