Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować sterowników ATI

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować sterowników ATI
From: cana <xenocyd@wp.pl>
Date: Sun, 11 Feb 2018 17:54:03 +0100 (GMT+01:00)
pueblo <nomail@nomail.pl> Wrote in message:
> Witaj pueblo, 10 lut 2018 w

> Żeby była jasność, to problem jest tylko z instalacją jednej konkretnej
> wersji sterowników. I nie instaluję ich na zasadzie starsze na nowsze.
> Poza tym żonglowałem różnymi wersjami bez problemeu.

Zapewnie pozostały jakieś śmiecie po instalacji/deinstalacji,
 albo kolejność operacji  nie podeszła systemowi.

Mnie w takich sytuacjach parę razy pomogły driver sweeper i driver
 fusion.
zrobić  backup systemu i odinstalować do spodu jednym ze
 wspomnianych programów  alles co pochodzi od ATI/Amd i na czysto
 ponowić instalację  sterów a gdyby operacja przerodziła się w
 sekcję  to jest backup :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||