Re: [WINNT] Java 8 161 w windows xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Java 8 161 w windows xp
From: "ZeteR" <nospam@accepted>
Date: Sat, 10 Feb 2018 21:09:38 +0100

Osoba podpisana jako ZeteR <nospam@accepted.com>
w artykule <news:5a7f2e57$0$573$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:5a7f1e63$0$582$65785112@news.neostrada.pl...
Osoba podpisana jako ZeteR <nospam@accepted>
w artykule <news:5a7eee1c$0$661$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
(jre8u151/152) i poprawnie skonfigurować swojego OE, aby wysyłał
wiadomości zgodne z MIME.
Czy jest lepiej co do kodowania ??? Proszę o ew. uwagi.
Jest gorzej. Tekst jest zakodowany w UTF-8, ale zadeklarowany jako
Poprawiłem - co się zmieniło na lepsze ???
Teraz jest poprawne kodowanie, ale wciąż niepoprawione cytowanie – są
źle połamane linie i pozostała zacytowana sygnaturka. Wyciąłem, bo
przecież możesz sam obejrzeć swoje własne dzieło.
Jeszcze nie użyłem OE Powertool..
Najwyższa pora zacząć.
Dziękuję z góry za wszelkie dalsze uwagi i rady...
Ale to już Nie Ta Grupa. Ogólnie to pl.news.czytniki, a dla samego
T-birda może być alt.pl.mozilla.
Czy podobnych ustawień użyć do Thunderbirda 52.5.0 US, bo to
mój główny pocztowy ???
Thunderbird ma wersję polską, która wstępnie jest już jakoś
skonfigurowana, no i z numerkami jest trochę do przodu (52.6.0)

Nie mogę używać wersji polskiej TB, czasem tylko podstawiam PL
za pomocą Quick Locale Switcher i pl.xpi, co w zasadzie na jedno wychodzi.
OK, dziękuję za wszelkie uwagi
Jeszcze ino cięcie postów mi nie idzie.

--
ZeteR