Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Mon, 5 Feb 2018 16:35:10 +0100
Dnia Mon, 5 Feb 2018 16:16:34 +0100, Trybun napisał(a):

Potrzebny program pod Windows którym można
wybrać system podczas rozruchu.
W przypadku XP wystarczyło  dopisać do pliku boot.ini odpowiednią linię
wskazującą na obecność linuksa. Kiedyś w okresie przejściowym kiedy
używałem jednego i drugiego systemu  a XP instalowałem jako drugi w
kolejności system, używałem tego sposobu. Ale nie zapamiętałem składni
:) Mimo to można to w necie znaleźć.

Pamiętasz może ścieżkę do pliku modyfikacyjnego? Może w 10ce będzie wyglądała podobnie. Znowu mam kilka unikatowych gier bez nośnika, tak że boję się Linucha zainstalować obok 10tki.