Re: [WINNT] KB4056895 - win.8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] KB4056895 - win.8.1
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Feb 2018 10:20:50 GMT
Witaj Czarek, 04 lut 2018 w news:p57nku$qp4$3@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> A to dlatego, że do tej pory mało kto o tych lukach w procesorach
> wiedział.

No to teraz się za to zabrali. Ale i tak sądzę, że nie uda się zrobić
czegoś skutecznego, co masowo będzie okradać z danych.
> Cytat z artykułu:
> https://www.dobreprogramy.pl/Ktos-intensywnie-testuje-zlosliwy-kod-pr
> zeciw-lukom-w-procesorach-ataki-tuz-tuz,News,85833.html

Z artykułu linkowanego przez GN w innym poście wynika, że to jest ponad
130 wprawek do zrobienia czegoś złośliwego - i wydaje mi się że tu
chodzi o podatność Spectre.
I tak nic nie poradzę, bo pomimo instalacji łatki mój windows jest
nadal podatny na Meltdown - i Spectre, bo na to nie ma łatki.
Nie wiem, czy ta rada, żeby wyłączać nieużywany komputer i nieużywaną
przeglądarkę dużo zmienia.