[WINNT] Windows 10 - zgon po podłączeniu telefonu w trybie modem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - zgon po podłączeniu telefonu w trybie modem.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 1 Feb 2018 21:43:56 +0100
Witam.

Ktoś miał podobny przypadek?

Wpadł kumpel.
Nowa płyta Asrock AB350M Pro 4, nowy procesor Ryzen 5, nowe wszystko... Nowy Windows 10, świeżo ściągnięta kompilacja najnowsza, nowa instalacja, nowe sterowniki, nowe update które sobie Windows zrobił przy okazji aktywacji...

I jak tak się wszystko już poinstalowało/aktualizowało...
Podłączam kablem USB telefon HTC U11, instaluje sobie nowy Sync Manager ze sterownikami. Przełączam w tryb modem i po 2-3 sekundach niebieski ekran z datamatrixem i komputer robi restart.
Za każdym razem,
po każdym podłączeniu
bez wyjątku
tylko i wyłącznie w trybie modem.
Jako transfer plików, zdjęć, ładowanie itp jest normalnie.

Wyłączyłem aktualizacje sterowników samoistne przez Win10, pobrałem znowu od Asrocka świeżynkę sterowników od chipsetu, zainstalowałem...
Podłączam HTC w trybie modem - zgon

ok, to tylko HTC, może coś nie tak z nim...
ale kumpel mówi, że Sony Xperia (chyba nie pomyliłem) w trybie modem również = zgon.

QR kod prowadzi zawsze do:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/14238/windows-10-troubleshoot-blue-screen-errors
Podglądając log z tego zgonu to jakieś błędy kernela jaja i w sumie niewiele mówiące kody pokazuje, które szukając w internecie ograniczały się do rozwiązania w stylu zaktualizuj sterowniki/zaloguj się w trybie awaryjnym usuń i spróbuj jeszcze raz/przywróć system.

Windows 7 takich jaj nie robił.

Na tą chwilę kumpel pudło zabrał pod pachę i se poszedł, jutro chyba sobie jakąś kartę Wifirifi na USB kupi. Tak rozwiąże problem zjebanego Win 10. Pewnie mało kto używa telefonu po drucie jako modemu i mały miękki nie przewidział tego, a może jest jakiś myk? Ktoś się spotkał z takim problemem i wie co jest znowu kolejne zjebane w Windows 10 że nie potrafi współpracować z telefonem pełniącym rolę modemu LTE, i czy da się naprawić to?

zdrówko.

--
Irokez

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
AVG.
http://www.avg.com