[WINNT] autostart pendrive - defintywne wyłączenie w xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] autostart pendrive - defintywne wyłączenie w xp
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Thu, 18 Jan 2018 16:56:58 +0100
To zastosowane
https://naprawypc.blogspot.com/2010/11/jak-wyaczyc-autoodtwarzanie-pendrive.html
To też
http://x86.pl/wylaczenie-autouruchamiania-cd-dvd-usb-pendrive/

Najśmieszniejsze jest to, że przez wiele miesięcy się nie otwierał z automatu, a teraz coś mu odbiło i zaczął otwierać się. Czyli efekt taki jakby w pewnym momencie zapominał o istnieniu kluczy, które to w rejestrze definiują jak ma się zachować po wykryciu pena. A potem wepniesz pena godzinę później i już mu głupawka mija i nie następuje autootwieranie. Jest jeszcze coś wyżej stojące co raz na zawsze wyłączy to wkurzają autoodtwarzanie choćby nie wiem co się działo. Najbardziej śmieszy mnie to okno co domyślnie windows od xp w górę zgłasza gdy autostart jest aktywny i tam masz wybrać akcję jaką ma system podjąć po wykryciu pena. http://traxter-online.net/wp-content/uploads/2009/04/autoplay-xp.png Po co ta ostatnia do wyboru, że ma nie podejmować żadnej akcji, skoro nawet ptaszkując "zawsze wykonuj wybraną akcję" (czyli powinien zapamiętac raz na zawsze, że już ma nigdy nie zgłaszać się tym wkurzającym oknem) on i tak za kolejnym wpięciem pena znów pyta o to samo, pomieszanie z poplątaniem. Wspominam miło czasy win2k gdzie tych głupot upiększaczo-umilaczy nie było.

  • [WINNT] autostart pendrive - defintywne wyłączenie w xp, jedrek <=