Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie ścieżki do pliku
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 13:20:39 +0100
Roman Tyczka <noemail@because.no> napisał(a):
Jak za pomocą tego cudu techniki jakim jest eksplorator plików windows
skopiować pełną ścieżkę do pliku? Mam przed sobą otwarty folder i chcę
szybko i wygodnie po prostu skopiować ścieżkę do pliku i ...nie potrafię.
Czy ja jestem na to za głupi czy żaden miszcz UI z m$ nie wpadł przez 30
lat że ktoś tego może potrzebować?
ps. i nie chodzi mi o ścieżkę do katalogu a konkretnie do pliku
ps2. animka, nie odpisuj pliz

Miszcz UI na to jak najbardziej wpadł, taka opcja jest. Niestety zabrakło przy okazji miszcza UX i opcja jest ukryta. Klikając prawym przyciskiem na pliku musisz dodatkowo przytrzymać Shift. Dopiero wtedy w menu podrecznym pojawi się funkcja Kopiuj jako ścieżkę.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/