Re: [WINNT] Windows 10 wyłączanie laptopa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 wyłączanie laptopa
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Thu, 18 Jan 2018 09:58:47 +0100
W dniu 18.01.2018 o 09:43, gajowy pisze:
Klient to nowy Asus ZenBook Flip po Windows 10.

Chcę aby otwarcie klapy po uśpieniu w dowolny sposób (specjalny klawisz, wyłącznik, zamkniecie klapy) powodowało wybudzenie. Teraz jest tak, że przez jakiś czas to działa ale po dłuższym uśpieniu konieczne jest naciśnięcie wyłącznika. Niestety w tym modelu wyłącznik jest niewielki, umieszczony z boku i wymaga sporego nacisku, co mojej żonie nie zawsze się udaje. Podejrzewam, że jest jakieś ustawienie, które należy zmienić tylko... nie wiem gdzie i jakie?

Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Opcje zasilania

Zmień ustawienia planu

Tam szukaj, podejrzewam, że system się hibernuje po dłuższym czasie.