Re: [WINNT] Skąd ściągnąć iso z Vistą?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd ściągnąć iso z Vistą?
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Tue, 16 Jan 2018 19:04:50 +0100

Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w wiadomości news:5a5e2ee0$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości
news:5a5e2b03$0$645$65785112@news.neostrada.pl..

Czy ktoś zna odpowiedni adres i mógłby podać?

http://basewin.pl/vista.html

działa - musisz 2 razy pominąc reklamy w prawym rogu

Sądząc po nazwie będzie to chyba ten sam plik, który już ściągałam.
Czy tutaj hasło nie będzie potrzebne?

Nie wiem jak wykorzystać podane na stronie SHA1.

Zarówno ściągnięcie pliku .iso.rar jak i rozpakowanie .rar przebiegło
bez problemu.
Otrzymałam plik pl_windows_vista_with_sp2_x86_dvd_x15-36306.iso
o wielkości 3 129 016 320 bajtów.
Wypalę go na płytce DVD i przekaże koleżance. Dopiero wtedy
okaże się czy został osiągnięty pełny sukces.
Dawno nie wypalałam pliku .iso, ale nie przypominam sobie żebym
używałam przy tym SHA1 lub MD5. Nadal nie wiem w jakiej
sytuacji mogłyby być potrzebne.

Pozdrawiam i dziękuję w imieniu koleżanki i moim
Zocha