[WINNT] Firefox - głupie zagrywki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Firefox - głupie zagrywki
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sun, 31 Dec 2017 14:34:47 +0100
Najnowsza wersja FireFox. Sporo dodatków, które aktualizują się automatycznie. W pewnym momencie zauważyłem, że net spowalnia. Mam chowany pasek Start, więc patrzyłem np. na ProcessExplorer - tam 1 proces FireFox. Odsłoniłem pasek Start - a ty zdziwko są 2 okna. Drugiego jakby nie było, ale transfer jest, jakieś zupełnie losowe strony.

Nie ma wirusa, winien/no jest jedno z rozszerzeń. Użyłem opcji Firefox z menu Pomoc - uruchom bez rozszerzeń.
Zrobił to tworząc folder "Stare dane programu Firefox".

Chcę zrobić takie coś. Użyć tych danych, wrócić do stanu poprzedniego i po kolei sprawdzić co za gówno, które rozszerzenie robi mi taki jw bajzel.

Pytanie - gdzie mam to k. wgrać (te dane z pulpitu).
Dam sobie radę bez pomocy, mam kopię profilu, działającą, ale chcę wiedzieć co za gówno robi takie numery.

Powiedzcie mi tylko gdzie to wsadzić "Stare dane programu Firefox"???

--
Artur