Re: [WINNT] klucz rejestru - niemozliwe usuniecie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] klucz rejestru - niemozliwe usuniecie
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 28 Dec 2017 22:27:59 +0100
W dniu 2017-12-27 o 12:01, 1634Racine pisze:
XP;
klucz rejestru nie daje sie usunac.
W uprawnieniach ma wpisane tylko: "Wszyscy", uprawnienia dla "Wszyscy" ->
odczyt i pelna kontrola.

Wywal to Wszyscy. Po co Ci Wszyscy?To chyba twój komputer i Ty jesteś administratorem.
Zmień w Zabezpieczeniach ten Trustedinstaller na administratorzy.
Dodaj siebie (nie wiem pod jaka nazwą), dodaj System, dodaj ew. użytkownika jak jakis jest.
Mnie zawsze klucz daje się usunąć.

W rejestrze no, po przeionstalowaniu systemu od razu robię porządki po swojemu.
Każdy dział rejestru (te ogólne)- najpierw nadaję sobie główne uprawnienia.
W drukarce np. rządzi akurat w Zabezpieczeniach-Uprawnieniach SYSTEM i jak zauważyłam to tak musi byc, ale żadnych "wszystkich" tam nie mam tylko administratorzy, system i użytkownik, czuyli moja nazwa.

--
animka