Re: [WINNT] Jak w Windows 10 wygląda kwestia odtwarzania MP4?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak w Windows 10 wygląda kwestia odtwarzania MP4?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 20 Dec 2017 17:49:44 GMT
Marek S pisze tak:

> Wydawało mi się, że to jest jakoś usystematyzowane: czyli
> instalujemy kodeki (choć MP4 wydaje mi się być "standardem" nie
> wymagającym czegokolwiek ściągania), to wszystkie aplikacje
> powinny potrafić odtworzyć video.

a nie nie. Weź sobie filmy, które "chodzą" na kompie załaduj do
telefonu. Zaraz okaże się, że dźwięku nie ma albo np jest cichutki albo
tylko wiatr świszcze.

W kompie jeśli film nie chodzi we wszystkomających w sobie Media Player
Clasic i VLC to trzeba przyjrzeć się plikowi mp4.

http://mediaarea.net/en/MediaInfo

--
Piotrek

Let me see your war face.