Re: [WINNT] TC i tryb widoku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TC i tryb widoku
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 12 Dec 2017 16:37:08 +0100
W dniu 2017-12-11 o 22:12, Roman Tyczka pisze:

Dzięki czemu mógłbym dla konkretnych katalogów ustawić automatyczną zmianę
trybu widoku na taki jaki chcę, a nim chciałbym też móc używać filtrów.
Niby proste, niby oczywiste, a... się nie da? :-)

A teraz qmam :-) Uznałem, że chodzi o widok z menu "widok" :-) Tu Ci niewiele pomogę bo nigdy nie miałem potrzeby tworzenia automatyki widoków. Z czystej ciekawości zerknąłem w ostatnie pole przy definiowaniu widoku: tam, gdzie można wpisać polecenia jakie mają się uruchomić. Wyczytałem iż hotkey może być jednym z nich. Czy gdybyś filtr zdefiniował to może mógłbyś w ten sposób go uruchomić?

To moja hipoteza do przebadania. Może zatrybi :-)

--
Pozdrawiam,
Marek